Χρειάζεστε βοήθεια;
Ρωτήστε μας!

Έχετε απορίες για τα προϊόντα μας ή χρειάζεστε βοήθεια για την παραγγελία σας; Η ομάδα μας είναι πάντα δίπλα σας, έτοιμη να σας εξυπηρετήσει με αξιοπιστία και εμπειρία.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, με email ή να μας επισκεφθείτε στο φυσικό μας κατάστημα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

    Ερωτήσεις πελατών

    Τα προϊόντα σας διαθέτουν εγγύηση;

    Τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση η οποία είναι σε ισχύ με την απόδειξη αγοράς-τιμολόγιο.

    Ο χρόνος διαφέρει ανά εταιρεία και αναγράφεται στη περιγραφή του κάθε είδους

    Σε ποιες περιοχές αποστέλλονται προϊόντα;

    Τα προϊόντα αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα. Εάν υπάρχει συνεργασία με εταιρείες courier ή μεταφορικές, ενδέχεται να υπάρχει δυνατότητα αποστολής και στην Κύπρο ή σε άλλες χώρες κατόπιν συνεννόησης. Για αποστολές σε δυσπρόσιτες περιοχές ή για ειδικά προϊόντα (π.χ. βαριά ή ογκώδη), μπορεί να ισχύουν διαφορετικοί χρόνοι και κόστη παράδοσης. Συνιστάται να επικοινωνήσετε με την εταιρεία για επιβεβαίωση πριν την παραγγελία.

    Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

    Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική), τραπεζική κατάθεση ή ηλεκτρονικά μέσω ασφαλούς συστήματος πληρωμών. Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με ασφάλεια και εμπιστευτικότητα.

    Τι γίνεται αν η παραγγελία μου δεν είναι σωστή ή έχει ελάττωμα;

    Αν παραλάβετε λάθος προϊόν ή κάποιο προϊόν με πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα. Η ομάδα μας θα φροντίσει για την αντικατάσταση ή διόρθωση της παραγγελίας χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

    Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

    Έχετε το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 14 ημερών από την παραλαβή, εφόσον αυτά δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής ενδέχεται να επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν πρόκειται για λάθος της εταιρείας.