Τρόποι Επιστροφής – Αντικατάστασης:

Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο αναλαμβάνουμε τα έξοδα επιστροφής με δικό μας courier και επιστροφή χρημάτων (τα μεταφορικά της αρχικής αποστολής δεν επιστρέφονται) σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν με courier δικής σας επιλογής τότε τα μεταφορικά καλύπτονται από εσάς.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι όπως το περιμένατε ή αλλάξατε γνώμη αναλαμβάνετε πλήρως τα έξοδα της επιστροφής, ενώ το κατάστημα μας αναλαμβάνει την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη ή την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο (τα μεταφορικά της αρχικής αποστολής δεν επιστρέφονται).

Σε όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση θα γίνει εφόσον έχουμε παραλάβει και ελέγξει το αρχικό αντικείμενο. Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους: – με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας ή με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:

Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.